Tuotteiden tilaus

Tilaus tapahtuu verkkokaupan ostoskorin kautta. Tilausvahvistus lähetetään annettuun sähköpostisoitteeseen heti maksutapahtuman jälkeen. Pienen mallisuikaleen (1-3 kpl) voit pyytää erikseen sähköpostitse “kauppa@tapettipuoti.fi”, jos haluat varmistua tapetin värisävystä etukäteen. Huomioithan, että kuvapaneeleista ei ole mahdollista saada mallipalaa ollenkaan.

Hinnat

Annetut hinnat ilmoitetaan euroina ja sisältävät arvonlisäveron (24%). Toimitusmaksu 15 € lisätään tilaukselle. Maksu on aina toimituskohtainen. Tilauksen tekovaiheessa asiakas voi myös valita toimitustavaksi noudon Decta Oy:n pääkonttorilta osoitteesta: Askonkatu 13, katutaso, 15100 Lahti. Tässä tapauksessa toimitusmaksua ei peritä.
Koskien virheellisiä hintoja ja tekstejä pidätämme oikeuden muutoksiin ja asiakkaan tiedottamiseen ennen toimitusta.

Maksu

Ostettaessa tuotteita verkkokaupan ostoskorin kautta tapahtuu maksu välittömästi Checkout-maksupalvelussa. Checkout-maksupalvelu on turvallinen ja nopea tapa maksaa ja se toimii jokaisen pankin maksujärjestelmän kanssa.

Toimitus

Toimitusaika tuotteelle on ilmoitettu tuotetiedoissa. Toimitusaika lasketaan arkipäivinä (MA-PE), pois lukien arkipyhät. Toimitusaika alkaa aina tilauksen vastaanottamista seuraavana arkipäivänä. Asiakkaalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostitse, kun tuote on lähtövalmiina. Tuotteet lähetetään Matkahuollon kautta lähimpään valittuun toimipisteeseen. Voit myös valita noudon Dectalta, Askonkatu 13, katutaso, 15100 Lahti, jolloin toimitusmaksua ei peritä.

HUOM: Decta ei ota vastuuta asiakkaan mahdollisten remonttiaikataulujen muutoksista ja niistä aiheutuvista kuluista, eikä vastaa tuotteiden toimituksiin vaikuttavien kolmansien osapuolien toimitusaikojen muutoksista. Juhlapyhien ajat voivat vaikuttaa viivästyttävästi toimituksiin.

Palautus ja reklamointi

Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden maksuton palautusoikeus tuotteen vastaanottopäivästä. Palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Ylimääräiseksi jääneitä tapettirullia emme hyvitä.

Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen ja käyttämätön. Tapettirullien läpinäkyviä muovikelmuja ei saa avata. Mikäli päädyt palauttamaan tuotteen syystä tai toisesta, on tästä sovittava etukäteen sähköpostitse tai puhelimitse Dectan kanssa.
Saat Dectalta sopimusnumeron, jota on käytettävä Matkahuollon palautusta tehdessä.

Palautusilmoitus tulee tehdä seuraavin tiedoin: nimi, osoite, puhelin, sähköpostiosoite, IBAN-tilinumero, tilauksen numero, tilauksen arvo, tilaus-, toimitus- ja palautuspäivämäärä, palautuksen syy sekä allekirjoitus.
Pakkaa tuote huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi. Lähetysosoite on: Decta Oy, Askonkatu 13 D, 15100 Lahti.

Mikäli tuote vahingoittuu palautuksen yhteydessä tai katoaa, rahapalautusta ei tehdä.
HUOM: Decta Oy pidättää oikeuden periä vääristä ja aiheettomista palautuksista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta, yritykseltä tai yhteisöltä.

Myyntikelpoisista tuotteista rahapalautukset tehdään vastaanottoa seuraavien 14 arkipäivän sisällä. Mikäli tuotteen kunnossa tms. on neuvoteltavaa, asiakkaaseen ollaan yhteydessä sähköpostitse.

Jos tuote on virheellinen

Tuotteemme laatu on ensiluokkainen. Tuotteessa voi olla kuitenkin virhe. Kun vastaanotat tuotteen, varmistu kuljetuspakkauksen kunnosta. Mikäli havaitset ongelman, vaadi siitä merkintä rahdinkuljettajan dokumenttiin. Tarkista tuote huolellisesti ennen asennusta, tarkista mahdolliset paino- ja värivirheet ennen asennusta. Jos vialliset tuotteet asennetaan seinään, hyväksyt tuotteen laadun, eikä reklamaatio-oikeutta ole.

Mikäli havaitset virheen tuotteessa, ota yhteys asiakaspalveluumme. Säilytä etiketit ja virheellinen tapetti mahdollista reklamaatiota varten. Periaatteemme on, että toimitamme virheellisten tuotteiden tilalle uudet virheettömät kohtuuajassa ja/tai neuvottelemme asian ratkaisusta erikseen.Tuotteita koskevat reklamaatiot tulee tehdä 30 päivän sisällä tavaran vastaanottamisesta.
HUOM: Vaikka et asentaisikaan tapettia heti, tulee tuote tarkistaa päällisin puolin heti. Tapetit tulee tarkistaa myös vuotien leikkausvaiheessa valmistusvirheiden varalta. Tapetoitaessa tapettia seinään, hyväksytään samalla tapetin laatu ja oikeellisuus.

Poikkeukset palautuksessa

Emme hyväksy takaisin ylimääräisiksi jääneitä rullia. Asiakkaan tulee varmistaa menekki ennen tilausta. Emme myöskään hyväksy palautuksena Matkahuollon toimipisteestä noutamatta jääneitä tuotteita. Tuolloin perimme toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.

Etäkaupassa palautusoikeus ei koske yritysten tai yhteisöjen välillä tehtyä kauppaa, ellei tuotteissa ole todettu virheitä. Palautusoikeudesta voidaan sopia tapauskohtaisesti ennen kaupan tekoa.